Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Ο Βάτραχος+Η Πριγκιπέσσα..*NTR*

Μια μέρα λοιπόν κάνοντας την καθημερινή βόλτα της στο  λιβάδι κοντά στο κάστρο της....
κουρασμένη κάθισε στην άκρη μιας λίμνης να ξαποστάσει..
Ξαφνικά όμως... ένας βάτραχος πήδησε στην αγκαλιά της και είπε:
Πριγκιπέσα μου...εγώ ήμουν ένας όμορφος πρίγκιπας μέχρι που μια κακιά μάγισσα μου έκανα ένα ξόρκι....
και με μεταμόρφωσε σε βάτραχο...






Ένα φιλί από σένα όμως φτάνει και θα ξαναγινω ο όμορφος πρίγκιπας που είμαι κανονικά.
Και τότε, γλυκιά μου, μπορούμε να παντρευτούμε και να μείνουμε στο κάστρο σου μαζί με τη μητέρα μου.
Θα μπορείς να μου μαγειρεύεις   να μου πλένεις τα ρούχα , να μεγαλώσεις τα παιδιά μας
και θα  δεις   μου  χρωστας   για πάντα ευγνωμοσύνη γιαυτό σου το φιλί...

Εκείνο το βράδυ, λοιπόν η πριγκίπΕσσα δείπνησε ευτυχώς με σοταρισμένα βατραχοπόδαρα,
με  λευκό κρασί και σάλτσα από κρεμμύδια.
Χαμογέλασε κοιτάζοντας νοσταλγικά το πιάτο της και σκέφτηκε...


Γιατί τα όνειρα σαν θαυματα είναι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου